قصر انیمیشن

قصر انیمیشن

قصر انیمیشن
قصر انیمیشن

قصر انیمیشن

قصر انیمیشن

آهنگ های ساسی

دانلود آهنگ ساقیا از ساسی

لینک دانلود

برای دانلود آهنگ ساقیا بر روی لینک دانلود در بالا کلیک کنید

متن آهنگ ساقیا از ساسی

ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس

گرکه نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز بنویس
هرکه نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب امشب ماجرا
پس بدون معطلی نوش کن بادرا
وای منو تو خال لبات باد صبا عیشو نوش تو این هوا
منو محتاج طبیب ایست امشبا
تو حبیبیم شو عزیزم طبیبم شو
تو حبیبیم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس
هرکه نرقصد گله مندی بنویس
حال خراب است گر حرام است
من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری
چه زلف پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم
هی وای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی هی بریز بنویس
گرکه نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک پیک بریز
بنویس هرکه نرقصد گله مندی بنویس
وای وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسه تا کجا مسته ساقیا ناز شستت
و

دانلود آهنگ منو ببخش از ساسی

لینک دانلود

متن آهنگ منو ببخش ساسی

منو ببخش اگه خوابتو میبینم
اگه پای تو میشینم
اگه دیوونتم
منو ببین
بی تو طاقت نمیارم
نه بیدارم نه میخوابم
هنوز روانیتم

منو ببخش اگه همش تو میای تو فالم
اگه هستی خیلی خوبه حالم
منو ببخش واسه این کارم
منو ببخش دوست دارم

منو ببخش اگه بخشیدی من میرم
چشامو بستم ولی دیدم
هنوز روانیتم
منو نبین
وقتی با گریه میخوابم
نمیخوابم بی تابم
هنوز دیوونتم

منو ببخش اگه خوابتو میبینم
اگه پای تو میشینم
اگه دیوونتم
منو ببین

وقتی با گریه میخوابم
نمیخوابم بی تابم

هنوز روانیتما

ی

دانلود آهنگ متاسفانه از ساسی

لینک دانلود

برای دانلود کردن آهنگ متاسفانه ساسی بر روی لینک دانلود دربالا کلیک کنید

متن آهنگ متاسفانه ساسی 

هیشکی نمیتونه با تو بسازه 

چونکه هر روز می گیری یه فاز تازه 

دوباره منو تنهای و این فکر خسته

جای خالیمم پر نمیشه چونکه یکی هستش پیشت نشسته

واینم دووم نمیاره میره

چونکه تو اخلاقت همینه متاسفانه 

خیانت می کنی با غیافه ی حق به جانب

میگی که اینه خوب معلومه دیگه هرکی باشه میره

دیگه بگذره از من 

امیدوارم ببینی بهتر از من 

دوباره پاش بشینی 

ایندفه باش بسازی ونگی اینیکیم رفت

دیگه بگذر ازمن

باشه اینبارم بودش تقصیر من

به تو نیست اعتباری 

میای ومیگی اینم مثل تو دیوونه بود که رفت 

..........................

اون نمیدونه که قلبم واسش میمیره 

دست پیش میگیره 

قلبم واسه این یه دندگیش میمیره

از اونکه جای من نشسته خسته میشه

برمیگرده بازم مثل قبل میشه

بازم نشون میده که خوبه حالش

ولی میدونم تنهاست تو اتاقش

داره واسم میمیره 

عشق،نفساشو میگیره

دیگه بگذره از من

امیدوارم ببینی بهتر از من

دوباره پاش بشینی 

ایندفعه باش بسازی ونگی که اینیکیم رفت 

دیگه بگذره از من

باشه اینبارم بودش تغصیر من 

به تو نیست اعتباری 

میای ومیگی اینم دیوونه بود که رفت 

وینکس با دوبله فارسی

این دیگه آخریشه دیگه با دوبله ازش ندارم